Här finns det ganska många nu. Tog några bilder på dem senast idag 🙂
Vackert fotat! Jag har ännu inte sett några sippor i Lund. Får ge mig ut med kameran.
Åh så ljuvligt! Älskar dessa skira och vita skönheter. Här hemma har jag bara skymtat dom små gröna bladen på marken men snart så… 🙂
Det vita har vi kvar men de ljuvliga vitsipporna är inte här.
Ser hur mycket ni hunnit med huset det måste ju kännas helt underbart och alla dina helt ljuvliga blombilder, jag njuter av dem.
Så underbart! Här snöade det 10 cm igår…
Här finns det ganska många nu. Tog några bilder på dem senast idag 🙂
Vackert fotat! Jag har ännu inte sett några sippor i Lund. Får ge mig ut med kameran.
Åh så ljuvligt! Älskar dessa skira och vita skönheter. Här hemma har jag bara skymtat dom små gröna bladen på marken men snart så… 🙂
Det vita har vi kvar men de ljuvliga vitsipporna är inte här.
Ser hur mycket ni hunnit med huset det måste ju kännas helt underbart och alla dina helt ljuvliga blombilder, jag njuter av dem.