Jag fick hedersuppdraget att fotografera Annas & Albins bröllop. Underbart att få delta i deras dag! Just denna bilden tog jag inte själv. Som alla fiffiga fotografer hade jag med mig en extrakamera och tre duktiga fotoassistenter som hanterade den.
Erfarenheter av dagen:
- Fotografera bröllop är superroligt!
- Brudklänningar är vita – jag hade gott kunnat gå ner en smula i exponering för att ha mer manöverutrymme i Lightroom.
- Om man fotograferar med två kameror är det smart att se till så de har samma tidsinställning. Annars blir det extrajobb att försöka redigera metadata.
- Jag måste bli bättre på att komma ihåg att justera ISO när ljuset ändras.

Några bilder till från extrakameran. De gjorde verkligen ett bra jobb, mina assistenter!

